دکتر سلام

ساخت وبلاگ

سَندرُم تُخمدان پُلی‌کیستیک یا نشانگان تخمدان پُرکیستی شایع‌ترین اختلالات غدد درون‌ریز (آندوکرینوپاتی) در زنان و شایع‌ترین علت نازایی ناشی از عدم تخمک‌گذاری می‌باشد.

نامگذاری این سندرم به دلیل وجود تخمدان‌های بزرگ محتوی تعداد زیادی کیست کوچک (در اغلب زنان مبتلا و نه در همه) است که در لایه بیرونی هر تخمدان قرار گرفته‌است.

Image result for ‫تنبلی تخمدان‬‎

دکتر سلام...
ما را در سایت دکتر سلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hidoctor95o بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:37

مردها به دلیل الگوی طاسی مردانه، بیشتر از زنان در معرض ریزش مو هستند اما نازک شدن و ریزش مو در زنان، متداول و هم چنین ناراحت کننده است. ممکن است دلایلش موقتی باشد.مانند:کمبود یک ویتامین. یا پیچیده تر، دکتر سلام...
ما را در سایت دکتر سلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hidoctor95o بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:37

روغن خراطین ، یک روغن ۱۰۰% طبیعی و تولید شده در پیشرفته ترین لابراتوارهای طب سنتی میباشد. این محصول قرنهاست به عنوان موثرترین حجم دهنده و افزایش دهنده سایز گونه ، لب ، سینه و آلت مردانه مورد استفاده قرار گرفته است. روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد.

روغن خراطین

دکتر سلام...
ما را در سایت دکتر سلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hidoctor95o بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:37

معمول ترین و خفیف ترین آسیب سر ، ضربه مغزی میباشد. این لغت ( concussion ) از لغت لاتین به معنی “تکان شدید” گرفته شده است. بر طبق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ، بین سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ میلادی ، تخمین زده دکتر سلام...
ما را در سایت دکتر سلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hidoctor95o بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:37